ÜNSAL EREKE
2013 yılını toplamda yüzde 31’lik müşteri ve ciro artışıyla kapatan Jolly Tur, gelecek yıl için hedef büyüttü. İnternet sitesini 7 milyon liralık yatırımla tamamen yenileyen şirket, bu yıl online pazardan gelecek müşterisini artışıyla 2014’te yüzde 36 büyümeyi hedefliyor. Jolly Tur, İstanbul’un yanı sıra Anadolu’nun birçok yerinden kalkışlı olmak üzere çapraz noktalara kültür turları da düzenleyecek.
Öte yandan Jolly Tur, ‘açılım sürecini’ Doğu Anadolu turlarına uyarladı. Buna göre şirket Doğu Anadolu turlarına eskiden adı çatışmalarla anılan Tunceli Ovacık, Erzincan Kemah,Munzur Vadisi gibi noktaları da aldı. Gelecek hafta satışa çıkacak 7 gecelik turların fiyatı 800 ile 1500 lira arasında değişecek. Öte yandan İnternet sitesini 7 milyon liraya yenileyen Jolly Tur, ‘dinamik paketleme’ ile gelecekmüşteri artışıyla 2014’te yüzde 36 büyüme hedefliyor. Jolly Tur Başkanı Mete Vardar, uluslar arası alanda önemli bir turizm markası haline gelmeyi planladıklarını söyledi. İnternet adresindeki yurtdışı oteller, otobüs bileti, uçak bileti ile ürün çeşitliliği artırılırken, seyahat konusunda da daha fazla içeriğe yer verildi. İnternetten tatil satın alımlarında ödeme, artık tek kredi kartı yerine 3’e kadar kartla yapılabilecek.
7 milyon liralık yatırımla
tatilde teknolojiyi kullanacak
Jolly Tur Yönetim Kurulu Başkanı Mete Vardar, yaptıkları yatırımlarla şirketi uluslar arası alanda önemli bir turizm marka haline getirmeyi planladıklarını söyledi. Buna göre ‘www.jollytur.com.tr’ internet adresinde yurtdışı oteller, otobüs bileti, uçak bileti ile ürün çeşitliliği artırılırken, seyahat konusunda da daha fazla içeriğe yer verildi. Sitede Türkiye’de ilk olarak hayata geçirilen ‘dinamik paketleme’ yöntemiyle ise müşteri arama motoruna sadece havayolu kalkış noktası ve gitmek istediği bölgeyi veya oteli yazarak istediği paketi kendi oluşturabilecek.
Yüzde 36 büyüyecek
Şirket olarak gelecek yıl tüm alanlarda yüzde 36 büyümeyi hedeflediklerini anlatan Jolly Tur Genel Müdürü Figen Erkan, yurtiçinde 700 tesiste yüzde 50 avantaj sağlayan erken rezervasyon kampanyasına başladıklarını, misafirlerin yüzde 60’ını bu sistemden yararlandıracaklarını ifade etti. Erkan, 2013 yılında yurtiçinde tatilcilerin en çok tercih ettiği destinasyonların Bodrum, Belek, Kemer ve Alanya olduğunu da sözlerine ekledi.

2013 yılını toplamda yüzde 31’lik müşteri ve ciro artışıyla kapatan Jolly Tur, gelecek yıl için hedef büyüttü. İnternet sitesini 7 milyon liralık yatırımla tamamen yenileyen şirket, bu yıl online pazardan gelecek müşterisini artışıyla 2014’te yüzde 36 büyümeyi hedefliyor. Jolly Tur, İstanbul’un yanı sıra Anadolu’nun birçok yerinden kalkışlı olmak üzere çapraz noktalara kültür turları da düzenleyecek.
Öte yandan Jolly Tur, ‘açılım sürecini’ Doğu Anadolu turlarına uyarladı. Buna göre şirket Doğu Anadolu turlarına eskiden adı çatışmalarla anılan Tunceli Ovacık, Erzincan Kemah,Munzur Vadisi gibi noktaları da aldı. Gelecek hafta satışa çıkacak 7 gecelik turların fiyatı 800 ile 1500 lira arasında değişecek. Öte yandan İnternet sitesini 7 milyon liraya yenileyen Jolly Tur, ‘dinamik paketleme’ ile gelecekmüşteri artışıyla 2014’te yüzde 36 büyüme hedefliyor. Jolly Tur Başkanı Mete Vardar, uluslar arası alanda önemli bir turizm markası haline gelmeyi planladıklarını söyledi. İnternet adresindeki yurtdışı oteller, otobüs bileti, uçak bileti ile ürün çeşitliliği artırılırken, seyahat konusunda da daha fazla içeriğe yer verildi. İnternetten tatil satın alımlarında ödeme, artık tek kredi kartı yerine 3’e kadar kartla yapılabilecek.
7 milyon liralık yatırımla
tatilde teknolojiyi kullanacak
Jolly Tur Yönetim Kurulu Başkanı Mete Vardar, yaptıkları yatırımlarla şirketi uluslar arası alanda önemli bir turizm marka haline getirmeyi planladıklarını söyledi. Buna göre ‘www.jollytur.com.tr’ internet adresinde yurtdışı oteller, otobüs bileti, uçak bileti ile ürün çeşitliliği artırılırken, seyahat konusunda da daha fazla içeriğe yer verildi. Sitede Türkiye’de ilk olarak hayata geçirilen ‘dinamik paketleme’ yöntemiyle ise müşteri arama motoruna sadece havayolu kalkış noktası ve gitmek istediği bölgeyi veya oteli yazarak istediği paketi kendi oluşturabilecek.
Yüzde 36 büyüyecek
Şirket olarak gelecek yıl tüm alanlarda yüzde 36 büyümeyi hedeflediklerini anlatan Jolly Tur Genel Müdürü Figen Erkan, yurtiçinde 700 tesiste yüzde 50 avantaj sağlayan erken rezervasyon kampanyasına başladıklarını, misafirlerin yüzde 60’ını bu sistemden yararlandıracaklarını ifade etti. Erkan, 2013 yılında yurtiçinde tatilcilerin en çok tercih ettiği destinasyonların Bodrum, Belek, Kemer ve Alanya olduğunu da sözlerine ekledi.


Hiç yorum yok:
Yorum Gönder